Musikkens Hus booster gæsteoplevelsen gennem nyt digitalt samarbejde

Tekst Pressemeddelse (Musikkens Hus) | Foto Presse

Som en del af Musikkens Hus’ omfattende fokus på innovation og bæredygtighed lancerer koncerthuset nu et nyt samarbejde med den nordjyske softwarevirksomhed GoodiePack, som skal bidrage til at løfte serviceoplevelsen for koncertgæster såvel som erhvervskunder.

VIP-oplevelser, pausedrinks, eksklusive signeringer og meet-and-greets. Det er bare et udvalg af alle de oplevelser, du snart kan booke direkte via din smartphone i Musikkens Hus. Koncerthuset har nemlig indgået et nyt samarbejde med den nordjyske softwarevirksomhed GoodiePack, som skal bidrage til at løfte serviceoplevelsen for husets gæster. GoodiePack har de seneste år specialiseret sig inden for højkvalitets hospitality-oplevelser i hotel- og eventbranchen, og det kommer nu de musikglade nordjyder til gode.

Vi arbejder hele tiden målrettet på at skabe den bedst mulige helhedsoplevelse for vores gæster, og den tvunge nedlukning har således givet anledning til at se på de muligheder, vi trods alt har, og udvikle vores servicetilbud yderligere. Samarbejdet med GoodiePack er endnu et skridt i den rigtige retning, fortæller Event Manager i Musikkens Hus, Jacob Høyer Filt Juhl, og fortsætter:

Samarbejdet betyder, at vi nu kan tilføre ekstra værdi til koncertoplevelsen gennem en række eksklusive tilvalg, der omfatter alt fra eksklusive VIP-oplevelser til gourmet- og vinsmagninger af international standard, samtidig med at vi kan klæde gæsterne endnu bedre på, inden de besøger os i forbindelse med et arrangement.

 Jacob Høyer Filt Juhl tilføjer desuden, at koncerthuset er i gang med at udvikle et splinternyt loungeområde, hvor gæster kan nyde forfriskninger fra lokale leverandører af ypperste kvalitet i pauserne, som også bliver muligt at bestille via mobilen.

Reducerer koncerthusets miljøaftryk

Det er ikke kun koncertgæster, der kommer til at nyde godt af det nye, digitale samarbejde. Også Musikkens Hus’ tusindvis af møde- og konferencegæster får mulighed for at benytte sig af de innovative løsninger, som kan tilpasses efter den enkeltes behov.

Vi har i løbet af vinteren haft et godt og tæt samarbejde med GoodiePack, hvilket har sikret, at vi nu kan tilbyde skræddersyede løsninger til de tusindvis af møde- og konferencegæster, vi byder velkommen hvert år, forklarer Cathrine B. Kallehauge, som er Sales Manager i Musikkens Hus.

Musikkens Hus blev i 2020 som det første danske koncerthus tildelt prestigefyldte DGNB-certificering i guld, der anses som en af de mest omfattende bæredygtighedscertificeringer grundet metodens høje kvalitetsstandarder.

– Vi modtog i november DGNB-guld, der forpligter os til at tage ansvar og implementere bæredygtige tiltag, hvor det er muligt. GoodiePack-løsningen giver mulighed for at formidle praktiske informationer vedrørende alt fra program til oplægsholdere og deltagere digitalt og reducerer således også konferencernes miljømæssige aftryk, siger Cathrine B. Kallehauge.

Hos GoodiePack ser man frem til at bidrage til den videre udvikling af et af landets førende koncerthuse.

Det glæder os, at kulturlivet nu tager brugen af digitale løsninger til nye højder, hvilket kan bidrage til at højne serviceoplevelsen i hele værdikæden. Musikkens Hus er et kulturelt flagskib med tårnhøje ambitioner, og vi ser frem til at bidrage til at indfri disse med udgangspunkt i gæsternes behov, fortæller Lisa Dalsgaard, som er stifter og direktør ved GoodiePack.

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*