International turisme hylder danske GoodiePack for corona-effektivt salgsværktøj

Tekst Presse I Foto Presse

GoodiePack

Den danske tech virksomhed GoodiePack.com hædres af internationale hotel- og turisme-eksperter, da virksomheden ifølge dem har skabt hotel-branchens mest effektive salgsværktøj, – og har opnået branchens bedste salgsresultater per gæst og per hotel. Ifølge eksperterne når ingen andre software-værktøjer GoodiePack til sokkeholderne.

GoodiePack.com lancerede i 2015, og siden da har flere tusinde virksomheder benyttet virksomhedens system. Virksomheden har set et behov for at gøre salg og service lettere i service-branchen, og har skabt et system, så virksomhederne kan tilbyde både salg og god service via gæster og kundernes egne mobiltelefoner – og eksperterne vurderer at GoodiePack har fat i det helt rigtige.

 

 

“Der findes en oplagt mulighed for mersalg og mere fokus på service i service-virksomheder over hele verden. Jeg ser et kæmpe potentiale! Vi har skabt et system, der skal være så let, at virksomhederne selv kan finde ud af det, selvom vi selvfølgelig hjælper dem i gang, – og så skal det selvfølgelig kunne køre automatisk, så virksomhederne kan arbejde smart. 

De sidste 4 år har vi arbejdet tæt sammen med vores kunder for at gøre systemet så effektivt, som muligt og vi har haft fokus på at lære, hvad det kræver at skabe de store resultater. 

Jeg kalder det vi har skabt en ‘own-device-service’, og her i en corona-tid, hvor alle helst vil røre ved deres egne mobiltelefoner, er behovet for information, service og salg vigtigere end nogensinde. Vi er derfor utrolig stolte af at eksperterne bag TH Awards har udvalgt os, som dén tech virksomhed, der kan gøre en forskel i hele branchen.”​ Fortæller Lisa Dalsgaard, Stifter og Direktør ved GoodiePack.com, som selv er nomineret i en række kategorier ved Nordic Women in Tech Awards, som hylder de dygtigste tech kvinder i Skandinavien.

 

TH Awards har udvalgt GoodiePack.com fordi virksomhedens salgs-værktøj har gjort en markant forskel for rejse- og turistbranchen både før og efter Corona-lockdown. GoodiePack har hotel-kunder, som opnår resultater som at hver 3. gæst køber ekstra services, kunder hvor gæsterne i gennemsnit lægger 35 EUR mere per gæst, og kunder som sparer medarbejdere og får gladere kunder fordi gæsterne føler sig velinformeret, og har alt relevant og aktuel info lige ved hånden i den goodiepack, de har fået tilsendt af hotellet.

Den danske tech virksomhed har nemlig skabt et salgs- og serviceværktøj, hvor hotel- og turismevirksomheder kan pakke relevant indhold i ét link, som sendes til gæsterne fx på sms før ankomst. Således skal gæsten hverken downloade eller logge ind for at tilgå indholdet. Indholdet er tilmeld personligt for den enkelte gæst, hvilket giver mulighed for hotellerne at give gæsten en personlig oplevelse før ankomst, et tidspunkt, hvor de fleste hoteller ikke har nok fokus på relation og mersalg. GoodiePack har virkelig fundet opskriften på mersalg i branchen, og er dén virksomhed og dét system med de største salgsresultater. – Hvorfor GoodiePack.com nu hædres af branchen ved Travel og Hospitality Awards i Birmingham i England.

­­Dommerne består af en gruppe rejse-entusiaster, bloggere og branche-eksperter, som er gået sammen for at fejre de virksomheder som gør det bedst inden for rejse- og hotel-industrien. Dommerne vælger dermed de bedst performende virksomheder på hvert kontinent Asien, Usa, Europa og Australien.