City-Ejendomme Aalborg – Her er kunden i centrum

REKLAME I CITY-EJENDOMME AALBORG

Annonce

På Strandvejen 4 ved fjorden i Aalborg ligger Havnehuset. En bygning med en smuk kobber- og glasfacade, hvor fjordens rolige vand genspejles i vinduerne. City Ejendomme Aalborg har sit kontor på førstesalen, og her møder vi udlejningsansvarlig, Pia Andersen og administrerende medarbejder, Lotte Person til en snak om City-Ejendommes mål og visioner.

Pia Andersen tager os med rundt i Aalborg midtby, hvor vi møder nuværende lejere og lejere i et erhvervsmål, og får et indblik i, hvad City-Ejendomme Aalborg tilbyder deres lejere.

En kultur af tilgængelighed

Pia understreger service som kernen i deres tilgang til udlejning. Mens ejendomsmæglere ofte fokuserer på ’udsigt, udsigt, udsigt’, prioriterer de ’service, service, service’. Deres tilgængelighed er døgnet rundt, med åbne vagttelefoner og en ’åben dør’ politik for lejerne.

-Man kan få fat på os, man kan se os, vi skal være synlige. Vi er i en by med mange lejligheder og ledige lejeboliger, så man kan ikke bare tillade sig kun at have åbnet to timer om dagen. Det er altså 24/7, fortæller Pia Andersen.

Fra første kontakt til underskrivelse af lejekontrakten, sikrer de personlig opmærksomhed og gennemsigtighed. Deres mål er at skabe et trygt miljø, hvor lejerne føler sig velkomne til at deltage i processen og henvende sig med spørgsmål eller bekymringer.

– Det er et DNA, vores medarbejdere har under huden, at vi skal fokusere på service, uddyber Pia.

CEA værner om kontinuitet, så lejerne har en kontaktperson, og derudover tilbyder en info mail, for at sikre hurtig kontakt. Deres filosofi om at ”spille hinanden gode” afspejler sig i hele virksomhedens kultur, hvor både viceværter, kontorpersonale og interne teams arbejder sammen om at yde den bedst mulige service.

– Vi oplever heldigvis mange lejere, der flytter internt, og lejere som vi siger kommer hjem, hvis de har boet andre steder og så kommer tilbage til os, fortæller Pia smilende.

Fra lejer til kollega

Lotte Person har haft en nærtstående forbindelse til CEA, der går ud over at være lejer. Hendes historie viser en unik alliance mellem lejer og udlejer, der nu strækker sig til et professionelt samarbejde.

Lotte og familien bor nu i deres 3. lejebolig hos CEA. Ændrede behov førte dem videre men altså altid hos CEA. Den personlige opmærksomhed og støtte fra virksomheden gjorde hele forskellen for Lotte.

– Det er bare hele vejen igennem, at man føler sig set og hørt, der var bare enormt stor hjælpsomhed, tilføjer Lotte.

Pia Andersen og resten af CEA værdsatter også Lotte og hendes familie som lejere. Den gensidige respekt og tillid blev afgørende
for deres vedvarende samarbejde. Da Lotte stod over for en professionel ændring, var det naturligt for Pia at tilbyde hende en stilling i virksomheden.

Perlen på hjørnet

På hjørnet af Bispensgade og Østerågade ligger den gamle Landmandsbank opført i 1921. CEA købte bygningen i 2014, hvor en større renoveringsproces begyndte at tage fart, og bygningen indeholder nu 13 herskabslejligheder og 2 erhvervslejemål.

I en af lejlighederne møder vi Anni og Mogens Dalsgaard. De kommer fra en stor villa i det sjællandske, men CEA kunne til- byde dem noget, de ikke kunne sige nej til.

– Vi sidder i København, og så siger Mogens, da vi ser lejligheden ’Der vil jeg gerne bo’, og så flyver vi over og ser på den, fortæller Anni Dalsgaard.

– Hvis ikke vi havde fundet den her lejlighed, så var vi aldrig flyttet, men så snart vi så den her, så sagde det bare ’den må vi have’, uddyber Mogens.

Det særlige ved netop denne bygning er det fællesskab som lejerne har. Det var ikke noget Anni og Mogens vidste, da de flyttede ind, men det er en glæde, de har fundet gennem tiden i bygningen.

– Vi har for nyligt været på en sejltur op af fjorden alle sammen, fortæller Mogens Dalsgaard

Men det stopper ikke der. Anni og Mogens har tidligere været på ferie sammen med et andet par fra bygningen, arrangeret en mindre koncert i lejligheden for beboerne, og deltaget i både halloween og andre højtider gennem de sidste tre år.

– Det er nyt for os at komme fra Sjælland, og så få venner der er halvt så gamle som os. Der tænkte vi bare ’Det er Aalborg, det her’, og det er bare unikt, fortæller Anni Dalsgaard.

I en af pauserne i rundvisningen sætter Mogens Dalsgaard sig ved det store flygel i stuen. Her spiller han et kort stykke musik, og toner fylder den smukke herskabslejlighed.

Hos CEA er det største mål, at lejerne har det godt, og de glædes meget over, at lejerne internt har det godt sammen.

På cykel rundt i byen

Da vi træder ud fra mødelokalet med Pia og Lotte står fire friske viceværter klar til fotografering. De bærer deres jakker med CEA-logoer, og er i gang med at fyre jokes af og hilse på kollegerne på kontoret. Viceværterne spiller en central rolle hos CEA, for uden dem ville lejerne ikke opleve den service, som de gør i dag.

Anders Rosendahl Løkken, en af viceværterne, deler sin historie om, hvordan han vendte tilbage til CEA efter en periode i en anden virksomhed.

– Jeg startede som tømrer og så, at CEA søgte en vicevært. Jeg var her så i tre år, fortæller vicevært Anders Rosendahl Løkken.

Anders er heller ikke i tvivl om, hvorfor han valgte at komme tilbage til CEA.

– Det var folkene bagved, og lejerne. Jeg kender mange af lejerne, og har hilst på dem, når jeg har gået på gaden. Så man kan godt sige, at jeg er vendt hjem igen, fortæller Anders.

En anden frisk mand på teamet af viceværter er Thomas Nielsen, som har været ved CEA i tre år.

– Vi har meget telefonisk kontakt, men også via mails, og ellers så er det bare at servicere alle vores gode lejere med alt fra stort til småt, fortæller vicevært Thomas Nielsen.

For viceværterne hos CEA handler det ikke kun om at løse problemer, men også om at skabe en relation og en positiv oplevelse for lejerne.

Viceværternes dedikation og engagement er en afgørende faktor i at sikre, at lejerne føler sig velkomne og hjemme hos CEA.

Ønskebarnet Hjemve

Gustav Prisak og Freja Bennick, parret bag det nye spisested Hjemve beliggende i Algade 57, har opnået deres drøm med hjælp fra CEA. Efter at have boet i området i årevis og drømt om lokalet, tog de chancen, da muligheden opstod.

– Da de tidligere ejere lukkede Holles Vinstue, spurgte vi lidt rundt hos nogle andre restaurationslejere, vi kender i byen, og så begyndte vi at forhøre sig os om lokalerne, fortæller Gustav Prisak.

Efter en hurtig og effektiv kommunikation med CEA og deres medarbejder Mads Andersen, sikrede Gustav og Freja sig lokalet.

– Dagen efter vi spurgte på det, blev vi faktisk ringet op af Mads, og fik at vide at vi kunne komme op og se lokalet, så det gjorde vi. Og så havde vi fået vores lokale, fortæller Gustav smilende.

Efter de første forventningsafstemninger mellem Gustav, Freja og CEA fik de hurtigt fastslået, hvad der gav mening for begge parter, og så tog det fart derfra.

Service er en del af CEA og deres DNA, hvilket Gustav og Freja hurtigt mærkede. Fra overdragelse af nøgler til hurtig assistance fra viceværterne, oplevede de en professionel og problemfri tilgang til et godt og gensidigt samarbejde.

– Vi har aldrig oplevet en lige så professionel tilgang til tingene. Det er tydeligt at mærke, at CEA er en stor virksomhed, der er vant til at samarbejde med deres lejere, mener Gustav.

For Gustav og Freja er Hjemve en kombineret realisering af mange års drømme og ambitioner. Takket være deres selvstændighed og støtte fra CEA, ser de frem til at realisere deres vision fuldt ud. CEA støtter op om deres erhvervskunder på samme måde som deres private lejere, og hele personalegruppen hos CEA har allerede planlagt et besøg hos Hjemve.

KONTAKT

City-Ejendomme Aalborg
Strandvejen 4, 1. sal mf
9000 Aalborg

Tlf. +45 98 16 33 44
Mail: info@cityejendomme.dk
www.cityejendomme.dk

1 Comment

  1. Det virker som om City Ejendomme Aalborg virkelig prioriterer at sætte deres kunder i centrum, både erhvervskunder og private lejere. Jeg er virkelig imponeret over deres fokus på service og tilgængelighed. Det at have åbne vagttelefoner og en åben dør politik døgnet rundt sender virkelig et signal om, at de er der for deres kunder når som helst.
    Det er også dejligt at høre, hvordan de værner om kontinuitet ved at tilbyde lejerne en fast kontaktperson og en info mail for hurtig kontakt. Denne personlige tilgang og gennemsigtighed gør hele forskellen, og det er tydeligt, at det er en del af virksomhedens DNA at fokusere på service.

Kommentarerne er lukkede.