Anmeldelse: Coco O og PRISMA – Fredagsrock i Tivoli København

Tekst Nikoline Brix | Foto Presse

Fredagsrock i Tivoli blev åbnet med en fortryllende optræden af den talentfulde danske sangerinde Coco O. Hendes fusion af R&B/soul-musik, funky lyde og harmoniske korpiger berigede publikum og skabte en sommerlig stemning på hele plænen. Coco O demonstrerede sin bemærkelsesværdige evne til at levere blide og varme vokaler og præstationer på en perfektionistisk måde, hvilket forvandlede den kølige forårsaften til en behagelig og varm sommeraften.

Coco O

Hendes nærhed på scenen var præget af en positiv energi og en imponerende vibe, der greb fat i publikums opmærksomhed fra start til slut. På trods af, at jeg normalt ikke lytter til hendes musik, var jeg dybt imponeret over hendes liveoptræden, og det har ført til, at jeg nu inkluderer Coco O’s musik i min egen playliste. Hendes performance og kunstneriske kvaliteter har uden tvivl vundet mig som en dedikeret fan!

Duoen PRISMA skulle overtage efter Coco O, og jeg tænkte, at det ville blive svært for de to piger at leve op til det. Men det tog en vild drejning, da de trådte på scenen. Det var første gang, jeg hørte om PRISMA, og jeg blev blæst væk af deres energi og talent. De to søstre, Sirid Møl Kristensen og Frida Møl Kristensen, på guitar og trommer leverede en eksplosiv performance, og de stod aldrig stille. Deres nye musik var overraskende frisk og unik, og deres kemi på scenen sammen var fed at se på.

Duoen PRISMA

PRISMA startede årets første Fredagsrock med maner og satte en høj standard for de kommende koncerter i Tivoli. Jeg er mere end klar til at indtage sommeren til Tivolis Fredagsrock og jeg glæder mig til at få kridtet danseskoene og opleve de kommende koncerter!

Fredagsrock på Plænen i Tivoli, København

Fredag 12. april, kl. 22.00

Be the first to comment