Anmeldelse af ’TV 2 Alletiders Juleshow 2018’

Tekst Julie Gjesing Janum | Foto Julie Gjesing Janum/Betine Brix

Onsdag den 28. november åbnede dørene for fjerde år i træk til tv-optagelserne af det helt udsolgte underholdningsshow TV 2 Alletiders Juleshow. Værterne for aftenens show var de folkekære TV 2-værter, Louise Wolff og Mikkel Kryger. De sørgede i dén grad for at lede publikum gennem en aften med medrivende musikalske indslag og julehygge for hele familien. Musikkens Hus i Aalborg dannede de perfekte rammer for det smukke juleshow, hvor de store danske solister spillede nogle af de mest kendte og elskede julesange akkompagneret af Aalborg Vocals og Aalborg Symfoniorkester med dirigent Henrik Svenning i spidsen.

Under aftenens show var scenen spækket af flere store danske kunstnere, som blandt andre talte Maria Lucia, Tina Dickow, Stine Bramsen, HUSH og Hjalmer m.fl. De bød alle julen velkommen med klassiske såvel som nye julesange. Koncertsalen i Musikkens Hus dannede de perfekte rammer til juleshowet, og salen var pyntet rigtig fint i juletema med snehvide vægge, julerøde stole, lyskæder hængende fra balkonerne samt juletræer på scenen og røde/hvide scenelys.

Danmarks skønneste solister

TV 2 Alletiders Juleshow var et meget smukt og hyggeligt tv-show for hele familien, der holder af juletiden, traditionerne og den gode musik, som blev leveret af nogle af Danmarks skønneste solister. Det var et show lige til at komme i julestemning af, så hvis du endnu ikke har fundet julehumøret frem, så tænd for fjernsynet søndag den 23. december, hvor det sendes i bedste sendetid på TV 2 og TV 2 PLAY. Så lover jeg nemlig, at julestemningen snart vil kunne mærkes i hele kroppen.

Hele publikum forlod Musikkens Hus med et smil på læben og med julestemningen helt i top. Jeg var meget imponeret over showet og syntes at det var rigtig godt opbygget og hang fint sammen. Én ting er i hvert fald sikkert og det er, at jeg glædeligt vender tilbage til endnu et fantastisk smukt juleshow og en dejlig aften i selskab med TV 2 til næste år. Der er derfor heller ingen tvivl om, at TV 2 Alletiders Juleshow 2018 fortjener 6 stjerner.

Anmeldt af erhvervspraktikant fra 9. klasse Karensmindeskolen Julie Gjesing Janum.