TEE JAYS tilbage til den private forbruger

BETALT ARTIKEL I TEE JAYS

Premium brandet TEE JAYS er kendt for at levere BtB-markedets bedste kvalitet, når det kommer til T-shirts, polos og sweatshirts. Direkte salg fra webshop skal bringe den stilrene kollektion ud til den kvalitetsbevidste forbruger. Faktisk var det dér, det hele startede. 

 

TEE JAYS er ikke til at overse. Uanset om det gælder i klædeskabet eller fra forruden på E45. Det store domicil i Svenstrup sender årligt mere end tre millioner stykker tøj af sted, og omsætningen er i den trecifrede millionklasse. Innovation rimer på revolution, og det var netop, hvad Peter Høfler, ejer og CEO, havde i tankerne, da han med sit oprindelige tøjmærke indtog BtB-markedet. Nu indtager TEE JAYS igen retail efter 20 års konstant nørderi i kvalitet og skandinavisk design.

Samme ekstraordinære kvalitet, pasform og design

T-shirts, der holder vask efter vask. En pasform, der aldrig afviger. Et håndplukket sortiment i stilrene standardfarver og sæsonens bedste prints, designs og nuancer. Det er, hvad den private forbruger nu finder på teejaysclothing.com, som lanceres den 6. maj. For som Peter Høfler siger: Den ultimative kvalitet fortjener sit eget brand, og nu er det direkte tilgængeligt for private forbrugerne uden fordyrende mellemled.

Retail-planen har ligget i støbeskeen længe. TEE JAYS har oplevet en stigende efterspørgsel fra privatpersoner, som i årevis har kendt den høje kvalitet fra promotion-markedet og har ønsket de rene produkter uden firmatryk eller andet. Derfor var der ikke langt fra drøm til handling.

– Med mange års intens udvikling står vi med en uovertruffen kvalitet, som sidder lige i skabet. Forbrugerne ved, at en large er en large, at farven er den samme, og at produkterne holder formen i lang, lang tid. På teejaysclothing.com kan de få deres basic-favoritter året rundt og løbende lade sig friste af sæsonens nyheder, lyder det fra Peter Høfler.

 

Ansvarsbevidst innovation er et krav

TEE JAYS har været i Høfler-familiens hænder siden 1976; i de første mange år som forhandlerled af det oprindeligt amerikanske tøjmærke. Da familien i 2003 fik mulighed for at købe navnet, blev der hurtigt truffet beslutning om at flytte den høje kvalitet over i BtB-markedet, som trængte til et opgør med de kasseformede T-shirts.

I dag er de fleste af produkterne bæredygtige, og mange af de resterende bliver det i løbet af de nærmeste år. Miljø spiller en vigtig rolle – også arbejdsmiljøet, både ude i bomuldsmarkerne og på fabrikkerne i Fjernøsten.

 

 

– Som tøjproducent bærer vi et stort ansvar, og vores kunder ønsker også at handle bæredygtigt. Alle TEE JAYS-produkter er Oekotex standard 100-cerfiticerede, og mange af produkterne er produceret i certificeret økologisk bomuld. Vi bruger de bedste garner, og flere af vores samarbejdspartnere har vi haft i over 20 år. Derfor er vi sikre på kvaliteten i alle ledder og kanter, fortæller Peter Høfler.

 

I den inspirerende webshop teejaysclothing.com kan kvaliteten nu opleves i et stilsikkert og casual univers:

– Vi har altid markedsført vores BtB-produkter i en retail tone. Nu går vi ægte retail; det er en naturlig forlængelse af vores mission, og markederne kommer til at smitte positivt af på hinanden, afslutter Peter Høfler.

 

 

 

Besøg TEE JAYS nye lækre website teejaysclothing.com